,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 14 lutego 2021

,,Ten rok należy do tagów,, (luty - ,,Zatagowana kartka-tag,,) ........

 ,,Człek CHCE, życie mówi NIE,,

Spokojnie, nie będę marudzić ani narzekać, po prostu takie są fakty - jak się sypie to się sypie, jak się polepszy to się po****rzy i ... i tak w kółko coś wyskakuje. No cóż, ile będę mogła tyle będę moimi zabaweczkami się bawiła, ile będę mogła tyle będę w twórczy świat uciekała (cho***a mnie bierze, że nie mogę tyle ile chcę). 

Wstęp niezbyt optymistyczny ale ..... poczucie humoru mi podpowiada, że mam go zostawić :)


Ciąg dalszy zabawy u Inki na Rogatym ... dzisiaj temat lutowy - ,,Kartka z kieszonką,, (TUTAJ szczegóły i kartki Dziewczyn). U mnie kilka razy modyfikowana kartka-tag z trzema kieszonkami i przesadną ilością tagów.








W tyle jeszcze pasek papieru przykleję by zabezpieczyć wstążki. Muszę trochę ,,chudsze,, te tagi robić bo ...... bo nie zmieszczą się wszystkie 12 w tagowniku :)




Ze sporym poślizgiem pokazuję kartę ATC, którą od Mięty dostałam (wymianka po ,,lajwie,, na Grupie ,,Świry Rękodzieła Inspirują,,). No cóż, lepiej późno niż później :) ATC na razie ,,odłożyłam w kąt,, ... myślę, że nie na długo.


Jeżeli już jesteśmy przy Świrach to zapraszam na warsztaty z Ewą .....



Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie .....


Zapomniałabym ....... miłego reszty Walentynkowego Dnia :)

(zdjęcie STĄD)
 

11 komentarzy:

  1. Tag z gilami jest wspaniały, ależ mi się on podoba!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny swietny pomysl ❤. Jeeeej i ile tam sie tagusiow zmiescilo. Juz oczami wyobrazni widze rozpisane rozne zlote mysli... Ps. Jesli nie mozesz tyle ile chcesz... to korzystaj jak najlepiej z tego co mozesz ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem, zatagowałaś się :)
    Wyszło super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny tag. No i te tagi w tagu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tag jest cudowny, a tagownik - ekstra pomysł.
    Tag z dużą ilością malutkich tagów może być dla dużej rodziny, dla każdego życzenia na innym tagu :-)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale nie za dużo tagów ;) ich nigdy za wiele ;)) fajnie taki prawie folder się z tego utworzył!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprytnie schowane tagi w kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka! A tagów faktycznie sporo, chociaż to zupełnie w niczym nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(