,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 18 marca 2021

Kolejny ,,Dzienniczek śmieciowy,, .......

 Mam ich już ,,malutki,, stosik ale robię na przekór ,,apococito,, na przekór ...... dobra, robię bo mam na to ochotę a jak jest ochota to trzeba działać :) Jest jeszcze nieskończony ale pokażę. Może kogoś natchnie na wykorzystanie ekologicznych toreb, torebek czy zwykłych papierów pakunkowych. Na okładkę wykorzystałam fragment pudełka po pizzy i kawałek tapety. W sumie jest to recykling ,,pełną gębą,, :)













Chaos, brak logiki ale ....... jeszcze nad nim popracuję i wprowadzę odrobinę ładu :) Wykończyłam nowy tusz próbując actionowe stemple. Drzewo z sową i zbiór kluczy chyba w Zielonych kotach kupione. 

Dzisiaj czwarta część warsztatów z Olgą dlatego odkładam ,,śmieciuszka,, by zająć się dalej albumami. Trzeba odrobić lekcje. Mam jeszcze na biurku box do skończenia. Niby jestem czymś zajęta ale ....... :)


9 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba ten dzienniczek, Danusiu, ma swój niepowtarzalny czar.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i super wyszło Danusiu! Wiem, że dalej wypełnisz go na pewno fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki recykling! :) Bardzo mi się całość podoba, ma swój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  4. rób, rób. Jak są chęci, to trzeba robić! świetny śmieciuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam takie śmieciuszki. Niby brak logiki, ale to tylko pozornie tak się wydaje. I tyle pola do interpretacji!
    Pozdrawiam, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zachwycona Twoimi śmieciuszkami, moje śmieciuszki to się nadają tam, gdzie wskazuje ich nazwa...hahahahhahahha Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie już się podoba. Masz świetne stemple i znalazłaś sposób na ich wykorzystanie.
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wychodzi,super stemple :) Ja okładkę zrobiłam z opakowania po ciastkach..ale jeszcze nie mam kartek wszytych czekają na moje chęci od stycznia :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cel osiągnięty w 100% -zupełnie nieprzydatne rzeczy otrzymały nowe życie i to znacznie piękniejsze .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(