,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 16 marca 2021

Warsztaty z Olgą Bielską (,,Album Starszaka,, część 3) - album-walizka .....

 No i będą dwa albumy robione z Olgą. W poprzednim poście pisałam o moich pomyłkach w czasie robienia bazy. Dzisiejszy album-walizka to druga pomyłka :)

Czekam na zamówiony mały bloczek papierów potrzebnych do właściwego albumu więc robię sobie spokojnie drugi (wg wytycznych Olgi jak przy pierwszym ale tutaj dodaję coś od siebie). 


Wszystko byłoby pięknie (tutaj użyłam okładki) gdybym znowu się nie pomyliła. Pomyłka raczej ,,poważna,, bo nie tam gdzie trzeba przykleiłam papier maskujący taśmę wzmacniającą. To miało być tutaj ......


...... a przykleiłam tutaj .....


Jak to uratować? No cóż, hidden hinge w nietypowy sposób zamocowany bo oprócz taśmy klejącej i kleju są jeszcze ćwieki :) 


W tym albumie wykonałam zadanie z trzeciej części warsztatów. Nie ma jeszcze mat na zdjęcia, ozdabianie też jeszcze w powijakach. Zdjęcia zaczynam pokazywać od wewnętrznej strony tylnej okładki :)











W tym albumie połączyłam dwie różne kolekcje ..... myślę, że idealnie do siebie pasują.


Wiem, że to pytanie do producentów ale ...... to jest wkurzające! Człek tnie i ,,płacze,, - dlaczego papiery z elementami do wycinania są dwustronne!


  


W czwartek kolejna część warsztatów z Olgą Bielską ...... darmowe warsztaty na Fb (grupa prywatna). 


 ciąg dalszy nastąpi .......


  
Dodam jeszcze piąty punkt do moich ,,przemyśleń,, z poprzedniego posta - na spokojną robotę mam praktycznie noce więc nie dziwi nic, że tyle pomyłek ostatnio u mnie występuje (dochodzi przemęczenie ogólne opieką nad chorym członkiem rodziny). No cóż ..... :)


8 komentarzy:

  1. Każdy czasem robi błędy. Czasem przez roztargnienie, a czasem za dużo ma się problemów i one siedzą ciągle w głowie i we wszystkim przeszkadzają :/
    Mnie się tam bardzo ten albumu. A jak będzie skończony to będzie śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ,,tylko umarli się nie mylą,, :) Mnie nie chodzi o drobne pomyłki, które można zamaskować ale o pomyłki dotyczące konstrukcji bazy, składania albumu - dobrze zrobiona baza to podstawa :)
      Dziękuję, miło mi, że mój album już Ci się podoba (powiem po cichu i nieskromnie, że mnie też) :)

      Usuń
  2. Dziękuję Danusiu za troskę, ale u mnie już znacznie lepiej. Podziwiam Wszystkich którzy zabierają się album. Dla mnie to wyższa szkoła jazdy. Dlatego ja tu nie widzę żadnych błędów, chyba jesteś zbyt surowa dla siebie. Ponoć trening czyni mistrza a więc kolejny album będzie na pewno bez błędów i równie piękny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, błędy techniczne czasem mogą ,,pachnieć,, katastrofą - baza to podstawa, musi w niej wszystko grać ..... dalsze tworzenie albumu to już drobnostka :) Nie widzisz Aniu błędu bo nie robisz albumów. Za to od razu zauważysz kiedy krzyżyk jest źle umiejscowiony bo psuje dalszą kompozycję haftu :) Tak na marginesie - chyba świetnie sobie poradziłam ratując bazę od wyrzucenia :)

      Usuń
  3. Ja tam jestem zachwycona ćwiekami ;-D Pięknie ci to idzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś :) Nawet nie wiesz jaka jestem dumna, że wybręłam ..... mnie też się te ćwieki podobają :) Nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło :)

      Usuń
  4. To będzie piękny album.
    Czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, te ćwieki bardzo fajnie wyglądają.
    Co do dwustronnych arkuszy z elementami do wycinania, to podzielam Twoje zdanie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(