,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 21 marca 2021

Warsztaty z Olgą Bielską (,,Album Starszaka,, część 4) - album-walizka .....

 Chociaż nie jest na 100% gotowy pokażę co już ,,się wykluło,,. Brakuje jeszcze mat na zdjęcia (muszę dokupić papier kraftowy o odpowiednieej gramaturze), w niektórych miejscach przykleję jeszcze jakieś wycięte obrazki dla równowagi, symetri czy po prostu by dziurę zapchać. Będą jeszcze dyndadełka. TUTAJ jak ten album powstawał (3 lekcje warsztatów prowadzonych przez Olgę na Fb - prywatna Grupa dlatego nie można ich udostępnić).

Warsztatowy album (ten właściwy) pokażę później, ten album, album-walizka ma dużo rozwiązań, które Olga pokazała ale mocno odbiega od oryginału. Pomysł na mój album-walizkę STĄD ... zobaczyłam, zakochałam się i postanowiłam zrobić po swojemu. Podchwyciłam kilka rozwiązań ale starałam się ,,nie kopiować,,. Zdjęć dużo ... opisu co, z czym i dlaczego nie będzie. Gdyby kogoś interesowało dlaczego tak, co to i po co to w miarę możliwości odpowiem na pytania :)






























Teraz co nieco zrobiłabym inaczej ale niczego już nie zmieniam. Drobne korekty da się zrobić ale wielkich zmian nie będzie.Trudno, trzeba było wcześniej pomyśleć a nie iść ,,na żywioł,, i robić jak ,,serce dyktuje,, wyłączając rozum :) Drugi będzie lepiej zrobiony? Nie będzie drugiego (nie mów nigdy nigdy). 

 Zajawka co do kompletu robię (i jeszcze coś będzie ale pomysł na razie w głowie).




Dziękuję za odwiedziny, za cierpliwość do mnie :) Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie .....


8 komentarzy:

  1. Piękna praca ! Z dużym zainteresowaniem obejrzałam zawartość tej walizki .Pięknie rozmieściłaś grafiki i dobrałaś kolory .Nie widzę tu nic do poprawy i jak dla mnie to absolutnie praca z górnej półki .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest rewelacyjny! Też własnie chce go zrobić, bo przecież nie ominę takiego magicznego projektu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, album rewelacyjny!. Z zachwytem go oglądałam brawo Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, albumik rewelacyjny. Chociaż Harry Potter to zupełnie nie moje klimaty, ale walizeczka ma w sobie coś intrygującego.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak na szybciutko dzisiaj obejrzałam, dokładnie przyjrzę się jutro. Nie mogę nic ominąć .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam lubię serię o Harrym Potterze .Sama bym taki album chciała :) Otwierałabym i podziwiała :) Na zdjęciach ta walizka dość duża się wydaje,a jak jest faktycznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Aniu, wymiary albumu-walizki to 16,5 x 22 cm :)

      Usuń
  7. Dziękuję pięknie za miłe dla mojego albumu-walizki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(