,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 23 marca 2021

Mini album w kształcie kwiatka ......

...... niestety nie mam wykrojnika w kształcie kwiatka więc mój to album ,,kwiatek inaczej,,. Albumik jest malutkim przerywnikiem między dużymi albumami. Do tego jest to produkt testowy czyli taki ,,Adam,, (,,Ewa,, będzie doskonalsza). Film Asi z tutorialem obejrzałam, wymiary odpisałam i ...... zrobiłam jak zapamiętałam a że pamięć już nie ta to powstało coś takiego .......











Co by było gdybym użyła większego kółka? Chyba na drugi raz tak zrobię (mądry Polak po szkodzie) :) Papierów actionowych ci u mnie dostatek, trzeba je w końcu wykorzystać chociażby na takie drobiazgi.



Dorobię jeszcze pudełko i ..... chyba do szuflady schowam :) Mój albumik ma ozdobione wnętrze, ma też schowki na malutkie maty na zapiski lub malutkie zdjęcia.


Zajrzyjcie koniecznie na kanał ,,Co ja narobiłam! Joanna Ryba,, ......






7 komentarzy:

  1. Niezwykle urocze i pomysłowe dzieło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodki kwiatowy maluszek, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne małe scrapuszko , pełne optymistycznych akcentów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maleństwo, a takie śliczniusie.Podziwiam Cię za umiejętność klejenia takich miniatur.
    Mnie jednak kręcą takie średnie albumiki15do 20 cm.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jak ładnie i pomysłowo. Świetny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie- genialny albumik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(