,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 26 marca 2021

Opakowanie na mini album .....

 Czy ja sobie przypadkiem życia nie utrudniam? Przecież mała torebka na prezenty w zupełności spełni swoje zadanie ale ..... ale nie, boxa musiała zrobić :) A tak poważnie to ja uwielbiam robić pudełka, pudełeczka wszelakie. Lubię mierzyć, obliczać, rozrysowywać, wycinać i sklejać.

Mini album raczej na bogato, więc box jest skromny. To tylko opakowanie .....




Papiery ,,tłowe,, z Actiona ..... doszłam do wniosku, że najlepiej kupować bloki kreatywne z papierami nadającymi się na tła. Można je łączyć z innymi kolekcjami ... oczywiście muszą być do siebie dopasowane :)


Dzisiaj jeszcze tu wpadnę bo mam coś ,,magicznego,, do pokazania (zarchiwizowania) ..... 



1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(