,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 26 marca 2021

,,Czekam na list,, (Co by tu jeszcze) cz.1 .......

 ....... to kolekcja papierów, które ostatnio u mnie goszczą na biurku. Waiting For The Letter ... nie mogłam się oprzeć, musiałam je mieć (raczej zachcianek nie mam ale tutaj kupno tych papierów było silniejsze ode mnie) :) Wykorzystałam je już na album-walizkę, zrobiłam magiczny box i kuferek. Powstał jeszcze notatnik, który miał być w kieszeni albumu schowany ale ..... tak się rozpędziłam, że teraz nie wejdzie bo za gruby.


Wiem, że będą jeszcze kartki ale ..... co z resztkami większymi i mniejszymi.


Co by tu jeszcze ...... 


Post podzielę na części (za dużo informacji i zdjęć w jednym to ,,niezdrowo,,).

Zaczniemy od notesu, takiego ,,dzienniczka śmieciowego,,. W albumie czekała na niego specjalna kieszeń z okienkiem. No cóż, za gruby. Albo drugi zrobię albo maty na zdjęcia tam włożę.








Tutaj wykorzystałam większe resztki z papierów 15x15 cm (z kolekcji) na wewnętrznych stronach okładki. Te mniejsze na kieszenie. 


ciąg dalszy nastąpi :)



2 komentarze:

  1. Podziwiam Twoje dzienniczki śmieciowe, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wykorzystanie resztówek i śliczny dzienniczek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(