,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 26 marca 2021

,,Czekam na list,, (Co by tu jeszcze) cz.2 .......

 Nie wiem co będzie jutro więc dzisiaj pokażę wszystkie prace powstałe w związku z albumem-walizką. 


Dzienniczek śmieciowy już był, teraz czas na kuferek ... (Marta, zaraziłaś mnie, zrobiłam kolejny i chociaż nie lubię wieczka z uchwytem robić to myślę, że jeszcze niejeden powstanie) :)






I taka malutka uwaga dotycząca łączenia wieczka z podstawą (może się komuś przyda) - ten fragment wzmacniam kawałkiem cienkiego płótna.


Został jeszcze box eksploding ...   

ciąg dalszy nastąpi ...



1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(