,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 26 marca 2021

,,Czekam na list,, (Co by tu jeszcze) cz.3 .......

 ,,Czekam na list,, to nazwa kolekcji papierów, ja nie czekam, do mnie nikt nie pisze :) W poprzednim poście napisałam, że dzisiaj wszystko co mam wstawiam bo nie wiem co jutro będzie. Nastały takie czasy, że człek jest niepewny jutra ..... miejmy nadzieję, że będę miała jeszcze siły by dalej uciekać w inny, twórczy, magiczny, baśniowy świat (opieka nad chorym to raczej nie bajka).

Ostatnia ale jeszcze niedokończona praca związana z albumem-walizką


Środek pudełka na razie pusty bo tam będzie prezent. Wieczko gołe bo ... się zastanawiam czy ozdobić skromnie czy ,,walnąć,, na wierzch ,,tiarę przydziału,, :)












Kilka lat wstecz zrobiłam kapelusik wiedźmy (czerwony). Położyłam czarne gesso, teraz trzeba nałożyć odpowiednie media by był podobny do tiary. Pomyślę czy go użyję. Wydaje mi się trochę za duży.


Co by tu jeszcze (oprócz kartek) z tego co pozostało zrobić? Trochę tego zostało (kilka całych arkuszy 30x30 cm i papiery z elementami do wycinania), większe i mniejsze kawałki. Może jeszcze jeden albym dla jakiegoś miłośnika Harrego? Powyższy komplet już ,,zaklepany,, :)


Dobra, dość magii na dzisiaj :)

Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie.
Miłego weekendu Wszystkim tu zaglądającym życzę .....


3 komentarze:

  1. Przepiękny projekt Danusiu, zresztą jak wszystkie TWoje - sa takie magiczne. Może właśnie teraz w tym trudnym czasie potrzeba nam tej magii. Trzymaj się zdrowo i mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełeczko, Danusiu, ale tiara faktycznie chyba nieco za duża. Może zrobisz mniejszą, bo fajnie by pasowała.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbiorczy komentarz.
    Przez kilka dni nie zaglądałam do Ciebie, a tu dzieje się, dzieje bardzo dużo. Widzę, że papiery wciągnęły Cię bardzo, a formy które wybrałaś baaardzo do tych papierów pasują.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(