,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 27 marca 2021

ProjektScrap 2021 (marzec) ......

 Myślałam, że odpuszczę sobie w tym miesiącu wyzwania/zabawy kartkowe (powody są) ale się zmobilizowałam i ..... wczoraj, późną nocą zrobiłam kartkę na zabawę u Bogusi. Chciałam ją połączyć z zabawą u Uli ale tam jeszcze inne wytyczne  ..... w tej oprócz ciemnych kolorów i ramki nic więcej nie ma by pójść na łatwiznę :) O dziwo, zaczęłam robić kartkę dla Uli :) Jeszcze zabawa u Inki w tym miesiącu .....

Kartka męska! Nie potrafię robić kartek typowo męskich ... znaczy się do wczoraj nie potrafiłam. Wystarczyło zamówić sobie kilka typowo męskich papierów z kolekcji Age of Gentleman i łatwo poszło :) Bez napisu ... jak znajdę odpowiedni to gdzieś go między butelkami a beczką zmieszczę :)






(TUTAJ szczegóły i prace Dziewczyn)

Taśmę dwustronną z pianką sobie kupiłam (1mm) ... na razie praca z nią to dla mnie ,,popis cyrkowy,,. Mam nadzieję, że dojdę szybko do wprawy :)



4 komentarze:

  1. Danusiu, kartka rewelacyjna! Świetnie uchwyciłaś męski klimat, no i ta kompozycja - perfekcja.
    A te papiery są super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu - rewelacja!!! Fajnie, że ostatnim rzutem i chęcią dołączyłaś do mojej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka.
    Będę robiła kartkę dla brata i też się zastanawiam jak mi wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podwójna ramka dodała głębi, a na kartce wszystko to, co męski świat lubi 😀
    Przyznaję, że nie używam taśmy piankowej, nie lubię.
    Dla mnie idealne są arkusze tekturki do podklejania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(