,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 28 marca 2021

,,Przepis na ... co mi w duszy gra,, (zabawa u Uli - marzec) ......

 Zrobiłam! Taka ,,szybka,, kartka ...... mnie tak zagrało, a że nie jestem muzykalna (słoń na ucho nadepnął) to musiałam szybko robić póki ,,słyszałam melodię,,. 

Czy ja muszę tyle gadać? Muszę :)


Jest ramka, jest zwierzę, są ciemne kolory (choć dla mnie wcale takie ciemne nie są), jest złoty i coś błyszczącego (ćwieki też błyszczą tylko trzeba je wypolerować) :)





Tajemnym składnikiem może być pasta strukturalna, napis ... kwiaty razem z wilkiem tworzą piękną kompozycję, szkoda było odciąć.



(TUTAJ szczegóły i prace Dziewczyn)

Powinnam sobie zrobić małą przerwę od tworzenia ale ..... z Magdą (Fb) robimy wiosenną dekorację z domkiem dla ptaszków. Domek właśnie sklejam ..... łatwo nie jest :)


Miłej reszty Niedzieli :)



4 komentarze:

  1. Danusiu, świetna kartka. Jestem bardzo ciekawa ptasiego domku.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu odciąć? Wilk i kwiaty pięknie do siebie pasują, mnie zachwyca Twoja kartka 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca Danusiu :) Cieszę się, że zrobiłaś swoją pracę :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(