,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 29 marca 2021

,,Czekam na list,, (Co by tu jeszcze) cz.4 .......

 Zrobiłam notesik do kieszeni w albumie-walizce. Właściwie to okleiłam tylko okładki małemu notesowi dla dzieci. Trochę za mały ale bez problemów ,,na grubość,, się mieści. 





Co by tu jeszcze? Mam dwa miesiące na dorobienie jakiegoś ,,magicznego,, drobiazgu do kompletu. Papierów z kolekcji ,,Czekam na list,, jeszcze trochę zostało.

Wczoraj budkę posklejałam ..... łatwo nie było, z drugą pójdzie już trochę sprawniej :)



Przyjemnego tygodnia całego ......


4 komentarze:

  1. Piękne te magiczne motywy! Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciąż te same papiery i wciąż bardzo ciekawie i wciągająco.

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo, taki magiczny notesik, na zaklęcia oczywiście :) ciekawe co z tej budki wyczarujesz, czekam z niecierpliwością.

    Ps. tak się zawaliłam teraz robotą, planami itd, że te magiczne papiery dalej patrzą na mnie z utęsknieniem z paczki :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Powstał ciekawy komplet z tych papierów, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(