,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 30 marca 2021

Warsztaty z Olgą Bielską (,,Album Starszaka,, część 4 i 5) - album właściwy ........

 Na podstawie warsztatów z Olgą Bielską powstały dwa albumy, jeden ,,właściwy,, (TUTAJ szczegóły) i dodatkowy album walizka. Nie brałam udziału w rywalizacji dlatego mój album dopiero teraz dokończyłam. Robiony na podstawie wytycznych Olgi ale ...... tam gdzie się pomyliłam wg siebie robiłam (takie ,,ratowanie,, nie przynosi mu ujmy).

















Album raczej skromny, dużo miejsca na zdjęcia, trochę kieszeni i mat ... dużo magnesów użytych :) Niektóre rozwiązania w kolejnym albumie zastosuję :)

Oczywiście zostało trochę całych arkuszy papieru i dużo kawałków (to samo przy albumie-walizce). Może kuferek, może box powstanie ...... na razie papiery odkładam.


Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie .....


7 komentarzy:

  1. Danusiu, piękny album z ciekawymi rozwiązaniami.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest przepiękny, zresztą to tez w jakimś stopniu zasługa tych papierów, ale samo poskładanie ich w jedna całość to nie lada zadanie i Tobie się to udało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przesadzaj album rewelacyjny. Śliczny papier i Twoje wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie album bombowy !!! Ja nigdy nie robiłam albumu i już chyba raczej nie zrobię -:)
    Pozdrawiam i życzę Zdrowych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki skromny?? Jest fantastyczny :) a ten papier w róże, jeden z ładniejszych:) Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, piękny album, z Olgą zawsze wychodzą wszystkie prace :) Przy okazji wszystkiego życzę Ci dalszego miłego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Album jest piękny ,ciekawy i świetnie wykonany !Wspaniale dobrałaś papiery i dodatki .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(