,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 7 kwietnia 2021

Kalendarz adwentowy 2021 (kwiecień) ......

 Ponad tydzień wyrwany z życiorysu ...... wracam powoli na twórczą drogę :) Tak na marginesie - w czasie choroby nie polecam (w moim przypadku) mierzyć czy ciąć. Do tego myślenie trochę spowolnione ...... :) Pudełka odrobinę krzywe ale tylko sokole oko dojrzy więc zostawiam je takie jakie są. Babeczka trochę niedopieczona ale nie mam innej grafiki wśród moich papierów.

No to lecimy ... zadanie kwietniowe - tym razem mamy Babeczkę (3) i Ptaszka (2).







(TUTAJ szczegóły i kalendarze Dziewczyn)


Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie .....


10 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie :) a wszelkie małe niedociągnięcia w przypadku rękodzieła, to wręcz zaleta. Tak myślę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie siadam w chorobie do robienia czegoś, bo fakt... niezbyt wychodzi. Ale czasem człowiek ma dośc leżenia plackiem. Fajny ten kalendarzyk będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, cieszę się, że już wróciłaś do zdrowia. Pudełeczka bardzo ładne i szczerze pisząc nie widzę żadnych niedociągnięć.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że zdrowie wraca. :)
    Wszystko, co robione ręcznie ma prawo być różne, trochę proste, trochę krzywe, trochę inne niż oryginał, to na tym właśnie polega praca ręczna - ma być jedyna i wyjątkowa. :)
    Super pudełeczka, a babeczka wygląda na upieczoną. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne, że czujesz się coraz lepiej :) Jaka niedopieczona? Ona po prostu jest w różowym papierku ozdobnym :)
    Fajne pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie już wygląda, będzie piękny kalendarzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) Dziękuję też za życzenie zdrowia ...... trochę wolniej to zdrowienie szło bo na zasadzie ,,pacjencie, lecz się sam,, ale już jest dobrze (mam nadzieję, że choroba jest juz daleko) :)
    Niedociągnięć czy krzywizn nie widać bo ...... bo potrafię je zamaskować :) Niedociągnięcia w przypadku rękodzieła ,,mile,, widziane ale przy konstrukcji pudełka już nie bardzo :)
    Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne masz te pudełeczka ręcznie robione, ja kupiłam gotowe, specjalne do kalendarza adwentowego. Twój też prezentuje się super!!
    Rozumiem że jak piszesz ze Tydzień wycięty z życiorysu to pewnie też jak i ja jesteś po covidzie. Kurna całe szczęście że to był tylko tydzień. Zdrówka życzę Tobie i najbliższym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ozdobiłaś swoje pudełka, będzie wyjątkowy kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale rewelka, swietnie to wyglada Danusiu i ciesze sie ze tylko tydzien Cie zmógł ten dziad!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(