,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 12 kwietnia 2021

,,Czekam na list,, (Co by tu jeszcze) cz.5 .......

 Co by tu jeszcze podpowiedziała mi Marta swoim ,,lajwem,, na Grupie ,,Świry Rękodzieła inspirują,,. Marta od dawna kojarzy mi się z Hermioną (Martuś, mam nadzieje, że się nie obrazisz) ..... ma Dziewczyna talent a taki talent to skarb :)

A ja jestem niepokorną uczennicą bo robię na podstawie, po swojemu ...... no cóż, w moim wieku już nie ,,muszę,,. Skorzystałam z pomysłu Marty, zmieniłam odrobinę wymiary bazy a potem to już samo się robiło. Mój adresownik wpasował się do ,,abrakadabrowego,, kompletu. Wykorzystałam resztki (trochę ich jeszcze zostało więc ,,co by tu jeszcze,,) :)






Co mnie podkusiło by shaker robić? Pod nim jest luźna przestrzeń więc można tam np. list włożyć. 






Jak zrobić kopertę bez bigownicy pokazała Joasia Ryba ..... 

  



Kilka kartek z notesu .....


Strony z matami na adresy. 
Nie wszystkie jeszcze mają swoją literkę (do uzupełnienia) :)











Na Grupie ciągle coś się dzieje. Nie nadążam za Dziewczynami :) We wszystkich warsztatach nie biorę udziału (niemożliwe), muszę wybierać a wybór trudny :)
Live na adresownik (2 części) już był .....


Co jeszcze będzie? Można wybierać (więcej na Grupie) ..... (warsztaty są zapisane).





Przyjemnego, twórczego tygodnia ......




10 komentarzy:

  1. REWELACYJNY KOMPLET!!! Adresownik przepiękny 🤩 klimat magiczny dzięki różnym tajemniczym miksturom i shakerowi na najwyższym poziomie 😀 No ja zawsze uważam, że warsztaty są inspiracją i nie chodzi o wierne odtworzenie wzoru. Po co komu tyle kopii ??? Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę magiczny komplet, Danusiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł i realizacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra komplet. adresownik świetny, ja jestem w trakcie, już bliżej końca. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój adresownik Kochana, to mistrzostwo świata. Shaker jest magiczny! Ciesze się, że moja warsztaty się przydają, daje mi to kopa do dalszego działania, a najbardziej lubię nasze wspólne tworzenie:) Już z sekretarzykiem będziemy się slimaczyć, z kolejnymi warsztatmi przez wakacje również, bo wiadomo - wakacje :) będziemy mniej działać, a jsobie pocichutku przygotuje coś już na wrzesień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się to wszystko podoba. :) Ja chyba nigdy nie wpadnę do tej grupy, bo utknęłabym na dobre i nie wylazła. :) W głowie mam kupę pomysłów i nie wiem czy uda się je zrealizować. Ech... może choć część.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mróweczka z Ciebie, kawał dobrej pracy :) Świetnie wykorzystany wspólny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się podoba,każda rzecz jest piękna:)
    Ja jeszcze adresownika nie skończyłam, utknęłam na tym shaker'że..wszystko sama sobie wycinam:/ Też nie wszystko robię, dzisiejsze kolczyki tylko oglądać będę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplet robi niesamowite wrażenie. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(