,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 14 kwietnia 2021

,,Czekam na list,, (Co by tu jeszcze) cz.6 .......

 Zaczyna się u mnie robić monotematycznie ale ...... póki mam chęć, no i pomysły na ,,co by tu jeszcze,, to będzie w ,,potterowych,, klimatach więcej postów. Tym razem przychodzę z torebką. Wczoraj na stronce Fb ZoJu Desing,  Barbara pokazała jak zrobić ciekawe opakowanie-torebkę na zdjęcia. 

Jak zwykle nie uważałam na lekcji i ...... i znowu co nieco rozminęło się ze wskazówkami prowadzącej ,,lajwa,,. Gdybym drugą robiła to kilka poprawek potrzebnych (koniecznie) :) 

Jadę już na oparach czyli kawałkach papierów, z którymi trzeba kombinować by jako tako wszystko grało).









Znowu zaczęłam coś w klimatach ,,potterowych,, ale trochę potrwa zanim skończę (w międzyczasie zrobiłam jeszcze prosty, damski portfelik do tej torebki ... jutro dopiero zdjęcia zrobię).



Czy jestem ,,Potteromaniaczką,,? Nie wiem, po prostu lubię takie klimaty, polubiłam TE papiery. Gdyby ktoś chciał mi zarzucić, że propaguję magię to ...... niech się stuknie gumowym młotkiem w głowę :) Tak na marginesie - dokupiłam sobie jeszcze jeden komplet papierów :)

Zapomniałam o malutkiej poradzie - papier kraftowy lubi na zgięciach pękać (te o wysokiej gramaturze szczególnie) więc je wzmacniam paskami papieru pasującymi kolorystycznie.



Dziękuję pięknie za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami



13 komentarzy:

  1. CUDEŃKO!!! Rewelacyjna forma, będzie idealna też na przestrzenną kartkę i czekoladę w prezencie!
    Muszę tam zajrzeć. Papiery też cudne, uwielbiam magiczne klimaty. Jakie propagowanie magii? Nie wierzę, że ktoś ma takie argumenty😯 Pozdrawiam i czekam na kolejne magiczne prace😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Torebkę trzeba odrobinę zmodyfikować (za duża gramatura papieru na bazę nie jest dobra) ale w sumie jest ok. (uchwyty u mnie nie ok. - do modyfikacji).Masz rację Ewuś, taka torebka będzie świetnym opakowaniem na czekoladę i kartkę. Na pewno są osoby, dla których taka magia jest złem ale .... :) Papiery są świetne.
      Pozdrawiam serdecznie ...

      Tak na marginesie - ,,męczę się,, właśnie z kartką - oklejam bazę :)

      Usuń
  2. Wyszło super papier ma swoj2 klomat nie dziwię sie ze wpadl w oko czasami przydało by sie trochę magi;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Odrobina takiej magii nikomu nie zaszkodzi :)

      Usuń
  3. Aaaaa...bajeranckie! A ja uwielbiam magię , fantasy i science-fiction ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No to jesteśmy w jednym klubie ..... dodam jeszcze baśnie i bajki w takim klimacie i nie tylko :)

      Usuń
  4. Oglądałam Twoją torebkę zachwycona i wybacz, gdy doczytałam się, że kopiłaś papiery roześmiałam się. To są piękne papiery i widzę, że bardzo Cię wessały ;-)
    Torebka na zdjęcia cudny pomysł, już sobie zapisałam film. Na bieżąco nie sposób wszystkie livy oglądać za dużo ich jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Masz Basiu rację, magiczne papiery tak mnie wciągnęły (wessały), że dokupiłam jeszcze jeden komplet :) Na ten film trafiłam wczoraj przypadkiem a, że Twoja imienniczka używała tych papierów to zostałam. Torebkę szybko się robi (mam ciut inne wymiary). Tak jak Ewa napisała może być opakowaniem na kartkę, czekoladę, małą bombonierkę itd. itp. Livów się namnożyło jak grzybów po deszczu ... wybieram tylko te, które mnie interesują :)

      Usuń
  5. Fantastyczna torebeczka - można przeznaczyć na wiele sposobów :) Moze się skuszę, co prawda pewnie będzie z innych papierków :) Muszę spróbować :) Pozrawiam Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ouuu! A ja przegapiłam tego lajva, mujszę nadrobić. Super torebunia! A moje papierki nadal leżą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super torebeczka :)
    Fajnie pokombinowałaś z kolorami i motywami. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale rewelacyjna ta torebeczka, Danusiu, zresztą jak i cały komplet. A torebeczka może też posłużyć jako opakowanie na czekoladę albo karty podarunkowe.
    Propaguj magię dalej:):):)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie,ślicznie:) I trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(