,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 12 czerwca 2021

Dodatek do poprzedniego posta .......

 Teraz jest komplet - czekoladownik, walizeczka na mydło i scrapuszko :) Nic więcej już nie będzie bo niebieskiego papieru marne resztki mam (a może da się z niego coś wycisnąć? Bez przesady) :)










10 komentarzy:

  1. Danka- jestes mistrzynią tych form!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały zestaw, a scrapuszko - cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dech zapiera, gdy oglądam Twoje śliczne maleństwa.
    Będę zaglądać z ciekawością, czy coś z resztkami niebieskimi powstanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. brawo Kochana, niesamowity komplecik! Widziałam na actionowej grupie Twoją wygraną, ale nie mogłam skomentować, bo nie jestem w grupie :D więc tutaj gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet:)
    Ten niebieski papier w kropeczki jakoś z latem mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, podziwiam Twoje piękne prace na FB. To co tworzysz jest niesamowite, dopracowane w każdym szczególne (co nie jest łatwe przy takich maleństwach). Wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolorystyka i wykonanie !Mała rzecz ale podziw dla Ciebie ogromny .Gratuluję wyróżnienia .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(