,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 11 czerwca 2021

Tak po prostu (czekoladownik i opakowanie na mydło) ......

 Czekoladownik na podstawie filmu Eli zrobiony (Magic Place). Pudełko/opakowanie (w kształcie walizeczki) na mydło ,,ufilcowane,, sama sobie skonstruowałam (to jest coś co lubię - mierzyć, obliczać, dopasowywać ...).











 
Tak po prostu daję komuś coś co może sprawić radość ..... ,,cała przyjemność po mojej stronie,, ..... daję bo lubię, daję nie oczekując niczego w zamian ..... tak po prostu :)

Jako że na moim czekoladowniku jest kolor niebieski to ,,wysyłam,, go do Bogusi na czerwcową zabawę/wyzwanie.


(TUTAJ szczegóły i prace Dziewczyn)

Przyjemnego weekendu całego :)


7 komentarzy:

  1. Brąz i niebieski - połączenie perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zestaw, dobrany kolorystycznie. :) Z tym dawaniem mam podobnie, właśnie tak, po prostu. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudownie wyglądają ze sobą te kolory. Im więcej zdjęć tym milej się ogląda i podziwia te wszystkie elementy. Zwłaszcza zwisające na sznurku ozdoby podnoszą te prace na jeszcze wyższy poziom estetyczny. Pięknie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne 😍 Walizeczka na mydełko wymiata. Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, świetny komplet!!! Walizeczka niesamowita, a czekoladownika aż żal otwierać. Dziękuję za udział w mojej zabawie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu czemu ja nic nie wiedziałam o tym blogu,już nadrabiam...Cudowny ten komplecik.Oczu nie mogę oderwać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(