,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 9 czerwca 2021

Jednak kartka (a'la iris folding) ......

 Przesyt kartkowy, unika jak ognia a jednak zrobiła czyli niesłowna. To nie tak, nie do końca bo zrobi ale tylko wtedy gdy ,,ma zryw,, albo ,,musiała,, z ciekawości czy jej się uda zrobić coś co akurat zobaczyła, coś co jej się spodobało, coś nietypowego :) Kartka Eksperyment wtedy powstaje :) 

Tak poważnie to zostało mi trochę pasków odciętych z kart do journalingu a że ładne to żal wyrzucać. Padło na kartkę. Kartka miała być zrobiona w technice ,,Iris folding,, ale paseczków zbyt mało na ich prawidłowe ułożenie. Jest więc kartka ,,A'la iris folding,, która obok typowej ,,Iris folding,, nie powinna stanąć bo paski ułożone po ,,najmniejszej linii oporu,, czyli byle jak :) Ale reszta jest ok. Wykrojniki i baza kartki z kopertą w Actionie kupione.


Na Grupie ,,Świry Rękodzieła Inspirują,, był live w temacie techniki ,,Iris folding,,. Ula go prowadziła. Przegapiłam ale jest zapisany dla spóźnialskich.
Przyznam szczerze, że nie lubię tej techniki ale ,,zmuszę się,, kiedyś i poczynię prawidłowo zrobioną kartkę.

3 komentarze:

  1. O kurka, ale fajnie ten piesio wyszedł )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyklejony paskami kontur i widać, że to pies ;-)
    Dla mnie jak na pierwszą próbę ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet mając przesyt kartkowy można zrobić świetną kartkę, Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(