,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 8 czerwca 2021

Przepis na ,,co mi w duszy gra,, (czerwiec) ......

W poprzednim poście napisałam, że teraz albumy ,,do pudła,, będę robiła :) Na półce już nie ma miejsca na kolejne, wszyscy, którzy mieli dostać dostali, na zamówienie nie robię ale ... albumy mnie pociągają, z ich robienia nie zrezygnuję dlatego pozostaje pudło (duże i ładne).

Dzisiaj drugi album ... łączenie stron wg filmu Kasi Gruszy, naszej Królowej Scrapbookingu :) Okładkę ozdobiłam tak by wpisała się w zabawę u Uli ,,Przepis na co mi w głowie gra,,. Czerwcowe wytyczne to: koronka, brązowy lub czarny, zwierzę, chlapnięcia. Dodałam trochę gazy i czarne róże (kiedyś zaszalałam w pasmanterii nie mając pojęcia co z tym zrobię). W środku albumu zamiast papieru scrapowego karty do journalingu wykorzystałam.

(TUTAJ szczegóły i prace Dziewczyn)

Unikam ostatnio kartek (mam ich przesyt ... kiedyś to minie) dlatego w zabawie/wyzwaniu okładka albumu. 
Albumy do pudła (do szuflady się nie zmieszczą) i wyjście poza strefę komfortu to sprawa priorytetowa w tym miesiącu. Może się zdarzyć, że będą trochę dziwne te albumy, albumiki, albumowate :) Z ich robienia nie zrezygnuję bo ... są jak narkotyk, bez kombinowania, planowania, cięcia, klejenia, ozdabiania już ,,się nie da funkcjonować,, (patetycznie zabrzmiało) :)




8 komentarzy:

  1. Ha ha ha- no nie da się!To "kombinowanie" najfajniejsze, choć u mnie akurat gorzej wychodzi, jak zacznę sama wymyślac;-D Ty jestes mistrzynią albumików dla mnie:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kombinowanie wtedy kiedy trzeba ratować pracę (wiek już nie ten dlatego częściej ,,niż ustawa przewiduję,, popełniam drobne błędy) ale mnie to nie stresuje bo kiedy wybrnę mam dziką satysfakcję :) Zaczynam chyba być mistrzynią ratowania tego co zepsułam :)

      Usuń
  2. Piękny albumik z przeuroczą sową!
    Zawsze możesz oddać nadmiar albumów na licytacje pomagające w zbiorkach pieniędzy dla chorych, np. https://www.facebook.com/groups/461026734938982 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ewa, też myślałam o licytacjach ale ..... na razie do ,,szuflady,, wędrują :)

      Usuń
  3. Świetny album, Danusiu. Albumy wciągają i nie ma na to rady:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Małgosiu, ja nie robię takich wspaniałych jak Ty i chyba nigdy nie zrobię (daleko mi do Mistrzyń), ja się po prostu bawię robieniem albumów. Mam sporo materiałów potrzebnych do ich tworzenia, chcę się tego trochę pozbyć a najlepszym sposobem jest albumów i albumopodobnych robienie :)

      Usuń
  4. Podoba mi się:)
    Może się kiedyś pokuszę na zrobienie swojego, choć nie mam pomysłu na te kartki w środku. Jakieś filmiki trzeba na youtube pooglądać, to może mnie oświeci ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje albumy :) Jesteś dla mnie mistrzynią w wielu dzidzinach, a do tego zawsze taka skromna... podziwiam Cię i kocham Twoje prace :) Piekna okładka, jak i wnętrze :) całusy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(