,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 2 czerwca 2021

Małe scrapuszko .......

 Resztki, reszteczki, ścinki, ścineczki - co z nimi zrobić? Wyrzucić! A może da się z nich jeszcze coś wycisnąć? 

Z papierów po torebkach/walizkach zostało trochę resztek, w sam raz na małe scrapuszko. Wyrzucić czerwony papier w kropki? Nie godzi się :)

To maleństwo za sprawą April powstało (live na Grupie ,,Scrapuj z Actionem,,). Scrapuszka już kiedyś robiłam ale ... nie takie maleńkie. Trochę ścianki boczne za wysokie zrobiłam dlatego są kieszonki i tagi. 

Z okazji Dnia Dziecka upiekłam ciasto z rabarbarem ..... z lodami rozpusta :)






4 komentarze:

  1. Scrapuszko cacuszko :) ciasto mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze, super! ale malutki cacuszko :) prędzej bym się chyba cała pokleiła, niż coś tak fajnego małego zrobiła :D (na lody nie patrzę...nie patrzę!) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne maleństwo, chyba tylko ciut większe od paczki zapałek ;)
    Myślałam,że to szarlotka..rabarbar też może być i uwielbiam lody :)
    Miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urocze maleństwo. No i ciasto z lodami - niebo w gębie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(