,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 15 sierpnia 2021

Pop-Up .....

 ..... live prowadziła Ula na Grupie ,,Świry Rękodzieła Inspirują,, (jest zapisany, w każdej chwili można do niego wrócić). Pop-Up nie jest mi obcy ale zrobiłam by sobie przypomnieć co i jak (czasami się zapomina).








Kiedyś udzielałam się i na blogach i na grupach, teraz ograniczyłam się do dwóch grup fejsbukowych (,,Scrapuj z Actionem,, i ,,Świry Rękodzieła Inspirują,, ..... dzieje się tam, oj dzieje). Niestety ze względu na ... (przepraszam ale przemilczę na co) będzie mnie dużo mniej. Jeszcze jeden post z walizeczką na mini album a potem zobaczymy. Będę się cieszyć jeżeli uda mi się cokolwiek zrobić i wrzucić do archiwum (na blog).

Trzymajcie się zdrowo :)


1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(