,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 15 sierpnia 2021

Walizeczka & mini albumik ......

 Live na Grupie ,,Scrapuj z Actionem,,. Miała być walizeczka ślubna ale nie słyszałam by ktoś z bliskiego otoczenia brał ślub więc jest walizka na rocznicę ślubu :)



 

I jeszcze moja ,,obsesja,, kiedy robię kuferki, walizeczki i im podobne - muszę wszystko wzmacniać i środki wyklejać papierem scrapowym. W przypadku walizeczki nie uwzględniłam tych kilku milimetrów ,,straty,, i trochę ciasno jedno w drugie wchodzi (dlatego wycięte ,,półkółka,, by się łatwiej otwierała). Okładka mini albumu obłożona materiałem samoprzylepnym z Actiona. Użyte papiery ,,ślubne,, (wykorzystałam w większości resztki).


Walizeczki nie są mi obce, już kilka zrobiłam ale tak ozdobionej jeszcze nie (chodzi o narożniki) :)


Przyjemnego, twórczego tygodnia .....


5 komentarzy:

  1. Podziwiam Danusiu! Jest cudna.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To świetnie, że w każdym następnym kursie znajdujesz coś nowego. Walizeczka rzeczywiście śliczna, a moja tekturowa, taka z którą jeździłam na kolonie, miała takie narożniki.
    Miłego poniedziałku

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplet stanowi ta piękna walizka z dziennikiem .Narożniki dodały pracy , ale efekt jest świetny .

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, jaki piękny komplet. Jesteś mistrzynią takich ciekawych form.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada fantastycznie , super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(