,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 22 sierpnia 2021

Szybka kartka (niekoniecznie męska) .....


Na podstawie tutorialu Eli zrobiłam portfel dla siedemnastolatki z resztek kolekcji Kara&Lina (pierwszy był album, potem organizer).


Pierwotnie miał takie zapięcie .....


...... ale nie dawało mi to spokoju (kto oglądał serial ,,Dedektyw Monk,, wie o co chodzi) więc z resztek (właściwie reszteczek) przerobiłam ten niepasujący fragment ..... ufff, już jest dobrze :)



W środku można zaszaleć upodabniając kartkę do prawdziwego portfela .... u mnie skromnie, żadnych bajerów.


Z tego kawałka powstała kartka z życzeniami mieszcząca się w portfelu.


Resztki, które mi zostały dałam wnuczce (tak jak byłam papierami zachwycona, tak teraz nie mogę już na nie patrzeć ... nie wiem dlaczego).


Wspomniany na początku album i organizer tworzą z kartką-portfelem całość.



Naprawdę szybko taką kartkę-portfel się robi, polecam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(