,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 7 sierpnia 2021

Sztalugowy organizer ......

 Dlaczego sztalugowy? Bo robi się go jak kartkę sztalugową uwzględniając dodatkowe centymetry. U mnie to wysokość kompletu karteczek na zapiski. Live (którego prowadziła Kinga) na Grupie ,,Scrapuj z Actionem,,. Mój organizer na biurko trochę rozbudowany, można powiedzieć wypasiony :)







Lubię robić pudełka, lubię kombinować, odmierzać, dopasowywać, ciąć i kleić. Zawsze coś ciekawego z tego wyjdzie :)

Od środy brak internetu (jakaś awaria), dzisiaj naprawili. Bez internetu da się żyć ale ....... :)

Miłego reszty dnia.



6 komentarzy:

  1. Wyszło świetnie! Przypomniało mi się, jak robiłam organizer do Marty:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :) a te dziewuszki śliczne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada super, wspaniale że go sobie zostawiasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe pudełeczko, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(