,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 31 lipca 2021

Junk journal (odgrzewany kotlet z 2018-tego roku) ......

Przeleżał cztery lata wśród innych Junk i Art journali. Dzisiaj przeglądając posty w journalowym temacie zastanawiałam się gdzie teraz niektóre z nich są ..... pamięć już nie ta (na zdjęciu tylko część z tego co zrobiłam) :) 


Chciałam zrobić sobie coś na wzór ,,travelowego journala,, ale trochę szerszego, gdzie zmieszczą się większe zdjęcia. Chociaż uwielbiam robić te dzienniki śmieciowe/journale od podstaw wstrzymałam się chwilowo bo ... przypomniałam sobie o
takim jednym, który będzie się świetnie nadawał na moją nową ,,zabawkę,, :) 


Do moich wpisów używam kartek z przeznaczonego do wyrzucenia planera (przez pewien sklep... cena powala), który dostałam ,,bo ty te kartki gdzieś wykorzystasz,, ..... okładka zniszczona, środek musiałam poukładać. Faktycznie, na zapiski w journalach te kartki świetnie się nadają.




Zdjęć wszelakich luzem mam sporo. Chyba zacznę robić wpisy nie tylko z tymi z podróży. 



5 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja dzienników. :) A zdjęcia jak najbardziej potrzebne bo świetnie inspirują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowa i piękna jest ta kolekcja dzienników !Jestem zachwycona stronami w Twoim journalu .Podoba mi się pomysł na dziennik ze zdjęciami .

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa z tymi travellersami- ja tez się musze wziąć za mój:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły wynik masz , ja jeszcze żadnego nie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponująca kolekcja. Cudnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(