,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 7 października 2021

Nietypowa kartka z jednego arkusza ........



.......... z jednego arkusza papieru 12x12" (30x30 cm). Papier odpowiednio zbigowany, odpowiednio przycięty i odpowiednio poskładany. Mini album-pozytywnik czy nietypowa kartka - ,,jak się zwał, tak się zwał,, ale można z takiej bazy wyczarować ,,dla każdego coś miłego,,. 
Moja kartka na próbę zrobiona (będą kolejne, już odpowiednie papiery z zapasów w stosik ułożyłam). Wystarczy jeden papier 12x12" a do ozdoby pasujące resztki innych papierów. 









Można skromnie ozdobić a można odrobinę zaszaleć (wtedy lepiej wstążkę dołączyć). Mnie się pomysł podoba, ciekawa forma. Mam chwilowy ,,kartkowstręt,, ale takie ,,albumoflipbookowate,, mnie pociągają. 

A teraz z ,,innej beczki,, ale temat związany z tym co ostatnio robię (czas ,,pierdółek,, u mnie nastał). Zapraszam na blog Deni gdzie pośrednio znajduje się rozwiązanie ....... 
(...) "Bez względu na to, ile masz lat albo jak ułożyło ci się życie, i czy twórczość artystyczna jest dla ciebie ścieżką kariery, czy tylko hobby albo marzeniem – nigdy nie jest za późno, by rozwijać się twórczo i nigdy nie jest to zbyt samolubne ani głupie." (Julia Cameron) (...)
(...) Terapia sztuką to środek do poprawy zdrowia fizycznego i psychicznego. Dzięki niej poprawia się jakość życia osób dotkniętych różnymi chorobami, ale nie jest ona bez znaczenia dla osób zdrowych. Zwłaszcza w obecnych czasach. (...) 
Więcej u Deni na blogu .....



Tak na marginesie - Nie biorę już i nie będę brała udziału w wyzwaniach z przewidzianymi nagrodami. Osiągnęłam pewien pułap, wszystko co trzeba mam, niepotrzebna mi rywalizacja ani marzenie o wygranej (niech się młodzi bawią) ...  itd. itp. Chętnie za to wzięłabym udział w zabawach, które motywują do pracy. Niestety sytuacja nie sprzyja twórczości ,,tematycznej,, związanej z myśleniem ;) ale bez mierzenia, cięcia, klejenia ,,nie da się już żyć,, więc na luzie robię to co robię. Prawdopodobnie na Grupach będę ,, persona non grata,, (a może już jestem? ....... żartowałam). 


Gdyby kogoś zainteresowała taka forma .....






6 komentarzy:

  1. Danusiu, zamyśliłam się nad tym co napisałaś. Myślę, że niejedna z nas tak ma. Tak jest, że dochodzi się do pewnej granicy i wydaje się, że nic już nie cieszy, ale czasem działamy "wbrew" trendom w papierach i to jest dobre działanie, bo okazuje, się, że zawsze można coś wymyśleć nowego. Wyzwania są elementem rywalizacji, przyznam, że od czasu do czasu coś tam daję, ale nie robię tego pod wyzwanie. Po prostu wpiszę się czasem, ale przeważnie tworzę po swojemu. W grupach także nie rzucam się na wszystko co oferują, może to źle, ale mam wyznaczoną przez siebie własną drogę i nią podążam. Pozdrawiam Cię Danunusiu serdecznie i " działaj, myśl, twórz jak podpowiada Ci serce".

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, super kartka, taka Twoja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna praca :) Lubię Twoje nietuzinkowe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna nietypowa kartka. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nietypowa kartka - jest przecudna !!! Podoba mi się dobór kolorów. Bardzo ciekawy pomysł na kartkę z jednego arkusza papieru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka. Fajna, nietypowa forma. Ciekawe połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(