,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 10 października 2021

Mini album tematyczny 2 .......

 Temat ,,sami wiecie jaki,, :)

Zanim przejdę do mini albumu małe wyjaśnienie ..... to ,,coś,, z poprzedniego posta ja sobie ,,nietypową kartką,, nazwałam. Autorka pomysłu i tutorialu nazwała to ,,mini album,,. Myślę, że obie funkcje świetnie się sprawdzą :)

Dziękuję pięknie za wszystkie komentarze dotyczące tejże ,,kartki nietypowej,, :)

Dzisiaj mini album na kółkach, niedokończony bo czekam na zamówione stemple i kilka arkuszy papieru w temacie. Wyjęłam z czeluści papiery, które pasują do klimatu tego dnia. Tym razem każda karta albumu z czarnego papieru wizytówkowego ... papiery scrapowe to mniejsze i większe resztki więc użyte do ozdabiania kart. Zapomniałabym napisać, że zmieniłam wymiary dlatego jest trochę większy od poprzedniego (TUTAJ film z tutorialem).







Te małe kółka mają ponad 10 lat, nie pamiętam kto mi je kupił i gdzie. Nie było wtedy tylu sklepów internetowych ani stacjonarnych co teraz, ja np. nie miałam możliwości kupić tego co mi się u Dziewczyn podobało. Teraz, gdzie się nie spojrzy to ,,scrapowy raj,, :)


Mam nadzieję, że mi nic nie stanie na przeszkodzie i dokończę mini album na czas.


Przyjemnego, twórczego tygodnia nowego .....



6 komentarzy:

  1. Kartkę nietypową już wcześniej oglądałam i jest piękna, a ten album również bardzo mi się podoba. :) Co do zakupów to faktycznie, nic tylko się trzymać za portfel bo wszystko piękne, wszystko by się przydało, jak nie dzisiaj to później. Ostatnio byłam w Action po coś tam i oczywiście kupiłam znacznie więcej. Prawdę mówiąc to wina męża, który stale podsuwał mi pod nos coś innego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Staram się jak mogę nie kupować nowych (kolejnych) papierów ..... no chyba że baaardzo są potrzebne. Tak tylko podstawowe materiały czyli klej, papier na bazy ..... a dzisiaj ruchome oczka kupiłam - potrzebne :)

      Usuń
  2. Znalazłaś sposób na zagospodarowywanie rzeczy posiadanych. Świetnie Ci to wychodzi.
    Mnie wciąż kuszą warsztaty i to niestety te długo trwające i płatne. Postawiłam sobie torbę papierową na resztki, niektóre to całe duże arkusze. Może kiedyś je wykorzystam ;-)
    Miłego tygodnia Danko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Widzę, że pokochałaś warsztaty. Mnie kusiły u Kasi Gruszy ale ..... obecna sytuacja mi na to nie pozwala (ledwo robię to co robię a że już mam trochę wprawy to wydaje się, że nic poza siedzeniem w papierach nie robię). Postanowiłam nie kupować nowych papierów (2x się wyłamałam) tylko na maxa wycisnąć z tego co mam .... Wiesz Basiu, że to mnie pociąga, to mnie kręci :)
      Tobie Basiu, przyjemności z warsztatów życzę, na gromadzone resztki przyjdzie czas :)

      Usuń
  3. Danusiu, album zapowiada się super. Rewelacyjne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Album wygląda świetnie. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(