,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 21 października 2021

Wesoły album w temacie ,, sami wiecie jakim,, .......

Na wstępie napiszę - ,,Nie obchodzę Halloween,, co nie znaczy, że krytykuję, oburzam się, pouczam w temacie ... itd. itp. Nie cierpisz tego dnia, tej atmosfery? Twój wybór ... ja lubię pająki, dynie, lubię jak jest trochę strasznie, mrocznie, tajemniczo więc nie krytykuj proszę :)
Raz w roku próbuję coś klimatycznego zrobić ...... niestety moje halloweenowe prace nie są wcale mroczne, straszne. Wprost przeciwnie, jak widać są raczej wesołe. Robię z tego co mam pod ręką, z tego co uda mi się kupić (w tym roku są to pajączki, kolorowe papiery ,,Happy Halloween,,) i co zostało z poprzednich lat. 







Halloweenowy album już od dawna za mną chodził. Od kiedy zobaczyłam album Kasi (obserwowałam jak powstawał) też chciałam zrobić ale ....... ,,z czym do ludu,, czyli brak odpowiednich papierów i dodatków. W tym roku udało mi się coś sklecić. Zostały jeszcze cztery karty do ozdobienia. Może jeszcze dorobię albo zostawię na ,,za rok,,. 
Okładki tapetą obłożone, strony z opakowań na kupony totolotka. 
Myślę, że wcale aż tak źle nie wyszło .......



























Jak to mówią ,,szału nie ma d**y nie urywa,, ale ......... robiony w ,,mękach,, (sytuacja pozwala mi tylko ,,głupoty,, robić, większe, poważniejsze projekty odpadają). Praca nad albumem działała uspokajająco więc ....... jest dobrze.
Kiedyś zrobię coś mrocznego, może mi się uda :)
 

Zapraszam na kanał Kasi (Scrapkate) gdzie poczujemy radość tworzenia. 




Jutro piątek więc wspaniałego, twórczego weekendu Wszystkim życzę ....... 



5 komentarzy:

  1. Danusiu, moja arachnofobia nie pozwala mi dokładnie obejrzeć zdjęć:) Ale jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję :) Pająki to takie przyjemne stworzonka ... ja je lubię :)

      Usuń
  2. Ta łapka świetna! Nie lubię tego święta, ale bardzo lubię dynie! Zupa, ciasteczka- pychota😋
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem sporo tych halloweenowych przydasi uzbierałaś :-)
    Fajny album.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozkładana kieszonka z dynią wygrała wszystko! Jeszcze czegoś takiego nie widziałam w albumie. Niesamowity efekt:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(