,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 3 listopada 2021

Misz-masz listopadowy .......

Będziesz na emeryturze to odpoczniesz ..... mówili
Będziesz na emeryturze to się wyśpisz ..... mówili
Będziesz na emeryturze to zajmiesz się w końcu tym co lubisz ..... mówili
Będziesz na emeryturze to ........ zapomnij co mówili


Uprasza się ,,i w ogóle i w szczególe i pod żadnym innym względem,, nie popędzać, nie poganiać, nie wymagać, nie napominać ... itd. itp. :)
Sytuacja wymogła na mnie rezygnację z wyzwań/zabaw (no chyba, że będzie na tyle szalone, pociągające ale nie wymagające zbyt wiele czasu to czemu nie). Kalendarz adwentowy z wiadomych powodów dokończyłam, tak ,,na kolanie,, (hurtem, trzy miesiące na jednym zdjęciu). Splociku, wybacz ..... tak wyszło :(




Jeszcze trzeba te pudełka i koperty ,,czymś,, wypełnić ... no i zdjęcie całości zrobić.

Teraz, w międzyczasie ,,służby,, będę się zajmowała tym co mnie kręci najbardziej - Dzienniczkami śmieciowymi i wszystkiemu co z ,,resztek i odpadków,,. 
Ten Art/Junk journal dawno temu zrobiony, teraz wypadałoby go uzupełniać.



To cudeńko (dawno już chciałam się w ten sposób pobawić) nie mieści się w ,,Być kobietą,, więc znajdę miejsce w tym bo większy :)









To była pierwsza sukienka daaaawno temu zrobiona. Reklama farby + trochę koronki :)


Powoli przygotowuję materiały na kolejne Dzienniczki śmieciowe ...... recykling/upcykling ,,pełną gębą,, :)


No i kolejny składaczek/mini album z papieru 12x12'' ...... spróbowałam, udało mi się za pierwszym razem (składanie z pozoru łatwe ale ..... wymaga skupienia). Te cudeńka z jednego arkusza są chyba oczkiem w głowie Pinkstrawberryz .......... wystarczy odpowiednio zbigować a potem w odpowiednich miejscach naciąć, poskładać i ... można się bawić w ozdabianie.







Przyjemnego pierwszego tygodnia listopadowego  .......



6 komentarzy:

  1. Danka, tak to jest;-D Ale śmieciowe junkjournale zawsze podziwiałam i jeszcze nigdy nie zrobiłam, więc...będę napawać nimi oczy;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się cieszę na wszystkie śmieciowe dzienniczki, bo uwielbiam je oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace. :)
    Dzienniczków takich nigdy nie robiłam, więc podziwiam Twoje. :)
    Ja się nie mam o co gniewać i nikogo nie zawiodłaś.
    Podołałaś, mimo problemów z brakiem czasu z wiadomego powodu.
    Życzę Ci dużo zdrowia i wytrwałości.
    Twoje zdjęcie podzieliłam na dwa, z odpowiednimi motywami i dołączyłam je do moich odpowiednich wpisów razem z linkiem to Twojego wpisu.
    Dziękuję za udział w tegorocznej zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolaż wszystkich Twoich motywów też zrobiłam i dodałam do galerii listopadowej.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmieciowe dzienniki na pewno będą ciekawe. Lubię je oglądać :) ale ostatnio zdecydowanie za mało tego u mnie. Może mnie zainspirujesz kolejnymi wpisami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za Twoim przykładem, gdy obejrzałam śmieciuszki u Ciebie sama zaczęłam zbierać wszystko co może się przydać. Niestety kiedyś w czasie robienia porządków moją papierową torbę z przydasiami wyniosłam na śmietnik. Gapa ja. Zbieram od nowa.
    Na razie więc pozostało mi podziwianie Twoich. Nie zwlekaj więc tylko rób :-)
    miłych dni :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(