,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 19 grudnia 2021

Kartka na roczek dla Laury .......

 Kartkę zrobiłam bo ..... córka mnie bardzo prosiła (kartka dla chrześnicy przeznaczona). Kartkę zrobiłam wyjątkowo szybko bo ..... mam fajny zeszyt z elementami do wycinania (Mintay) a forma katki znana, wypróbowana. Praca była łatwa, lekka i przyjemna. Papiery tłowe - Action.

Kartka prosta bez żadnych zbędnych elementów. Baloniki jeszcze chciałam dodać ale nijak mi nie pasowały.








Jeszcze mam zrobić kartkę dla starszej siostrzyczki solenizantki :)


Miłej reszty niedzieli .....



6 komentarzy:

  1. Urocza, radosna kartka, Danusiu. Prace dla dzieci mają tyle wdzięku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać, można szybko i przyjemnie stworzyć śliczną kartkę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutka 😍 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kartka dla Laury. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka. Powstał słodki komplet w różowościach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(