,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 23 grudnia 2021

Kartki ,,od cioci,, .......

 Tak, o kartki dla Hani i Oskara też mnie córka prosiła (przyszywana ciocia) :) Sięgnęłam po ciekawą formę, zapomniałam o niej a takie fajne kartki można zrobić (TUTAJ pierwszy raz robiłam) :) Zapomniałam też, że można wykorzystać całą dolną część na przyklejenie elementów (mgła pocovidowa czasami daje się we znaki). Ładniej wszystko centralnie umieścić ale ....... :)







Myślę, że takie radosne, kolorowe kartki są ok. a ich robienie to sama przyjemność. Z tyłu jeszcze jedno zwierzątko i życzenia. Wiem, są trochę niedopracowane ale ..... ostatnio robię ,,na szybko,, albo wcale.


Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze pod poprzednim postem (kartka dla Laury).


4 komentarze:

  1. Piękne są, takie radosne i sympatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu śliczne kartki dla małych jubilatów. Na pewno im się spodobają.
    Fajne zwierzątka. Zdrowych spokojnych i rodzinnych świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych i rodzinnych Świąt!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka:)
    Radosnych Świąt życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(