,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 24 grudnia 2021

Życzenia .......


 Dziękuję Wszystkim za życzenia świąteczne. 

❤
Przepraszam ... nie mam w tym roku odpowiedniej dawki radości przedświątecznej by odpowiadać indywidualnie.

❤

Dziękuję też za kartki z życzeniami ... i przepraszam, że w tym roku ani jednej nie wysłałam.

❤
Wszystkim moim Znajomym, Bliskim moich Znajomych i przy okazji Nieznajomym
 



8 komentarzy:

  1. Dziękuję Danusiu za życzenia. Tobie i Twoim bliskim również życzę zdrowych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA ŻYCZĘ 🙂😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci Danusiu za życzenia, ja również Tobie oraz Twoim bliskim życzę dużo zdrowia, radości i pięknego odpoczynku.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. WESOŁYCH ŚWIĄT życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Posyłam Ci Danusiu same serdeczności tego Świątecznego wieczoru, miłości, radości i ciepła rodzinnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłych poświątecznych dni Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(