,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 4 grudnia 2021

Mała zajawka ......

 Chciałam wczoraj pokazać ale zdjęcia za ch****ę nie chciały wskoczyć na blog. Czy jest jakiś limit na jeden post? Tak tylko pytam.

Praca na finiszu. Nie biorę udziału w zabawach/wyzwaniach ale ..... tu powiedziałam ,,dobra,,. Takie ,,cóś,, robi się szybko (wszystkie części tak samo klejone), nie trzeba za dużo myśleć.

Mogę na razie pokazać tylko tyle (nie wiem czy nie za dużo). To nie jest ,,świąteczna,, praca więc na dokończenie mam czas.




Przepraszam za wczorajsze marudne przedstawienie faktów. Edytowałam post by usunąć początek ale ..... zostawiłam. Kiedyś może będę się z tego śmiać.


Jeszcze raz miło spędzonego weekendu życzę :)



3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa całości, bo zapowiada się pięknie i ciekawie. A ze zdjęciami wiele osób miało ostatnio problem, chyba blogger od czasu do czasu lubi sobie zaszaleć.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to będzie? Nie mogę się doczekać całości Danusiu:)))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się coś fajnego, jestem ciekawa efektu. :)
    Jeszcze raz przepraszam za...
    Czasami admini coś zmieniają i są różne utrudnienia.
    Ostatnio mam problem z dodawaniem komentarzy i muszę wykonać czynność dotyczącą okienka dodawania komentarza, a ta czynność, to po przyciśnięciu prawej myszki trzeba wybrać opcję "zbadaj".
    Po tej czynności mogę wpisać komentarz, ot takie sobie utrudnienie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(