,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 2 stycznia 2022

Idzie nowe choć wcale nie nowe .....

Dla mnie to tylko zmiana roku w dacie, nic nie zaczyna się na nowo :) Może ,,to nowe,, daje na początku sporo energii ale ..... po jakimś czasie człek zaczyna hamować (tak to u mnie bywa).

Dobra, umówmy się, że zaczynamy ,,od nowa,, dając sobie małego kopa od czasu do czasu by zakończyć rok 2022 świetnym wynikiem w twórczości wszelakiej. To nic, że oprócz wzlotów będą upadki .... mamy się świetnie bawić tym co robimy, nasza twórczość ma nam sprawiać radochę :) U mnie to będzie dodatkowo dzika satysfakcja, że pomimo trudności uda mi się robić to co lubię :)

Zanim zabiorę się za mierzenie, cięcie, składanie, klejenie pokażę jeszcze coś z tamtego roku - prace, z których jestem najbardziej dumna (na Grupie ,,fejsbukowej,, zwanej ,,Scraperki Bąbelki,, Paulina zaproponowała zrobienie kolażu ze zdjęciami dziesięciu prac). Trochę czasu zajęło mi zebranie zdjęć w całość więc je tutaj też pokażę (szkoda by było dobrej roboty ... no bo z tego kolażu też jestem dumna).


Nie dość, że prac dużo (pogrupowane) to jeszcze dużo będę gadać .... dumna jestem z: 1.Kuferków(wszystkich a tu tylko cztery), 2.Kapelusza Kapelusznika, 3.Albumu dla siebie(zdjęcia od dziecięcia), 4.Pozytywników(wszystkich a było ich, że hoho), 5.Albumu harmonijkowego(z innej bajki), 6.Walizeczki z malutkim albumem, 7.Prezentu urodzinowego dla córki, który pół roku robiłam, 8.Kompletu niebiesko-brązowego, 9.Travel journali(i im podobnych w tworzeniu), 10.Albumu-walizki(na wyczucie +trochę doświadczenia zrobionego). Jest jeszcze kilka pozycji ale ....... pozostanę przy tej dziesiątce.

Tak na marginesie - nigdzie się w tym roku nie zapisuję czyli żadnych zabaw/wyzwań wymagających dyscypliny. Wszystko na razie na luzie, na ,,chybił, trafił,,. Jeżeli już, to ma to być zabawa a nie obowiązek. 
Pożyjemy, zobaczymy jak się sytuacja rozwinie :)

Jako że jest to pierwszy (przegadany) post w tym roku składam noworoczne życzenia.
Wszystkiego co Najlepsze na cały rok, Zdrowia przede wszystkim, spełnienia Marzeń, no i nieustającej Weny.

9 komentarzy:

  1. Danko, masz być z czegp być dumna! Musiałabym przejrzec moje prace, ale wątpię , aby ten rok był wart podsumowań ;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, jak najbardziej powinnaś być dumna z tych prac - są super.
    Dobrego Nowego Roku, również pod względem twórczym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace Danusiu, możesz być z siebie dumna. Życzę aby nowy rok przyniósł dużo zdrowia, spokoju i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze podziwiam Twoje prace. Są niezwykłe i piękne ! Ty zaś osobą wielce kreatywną jesteś ! Brawo ! Brawo ! Brawo ! Życzę udanego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję pięknie Dziewczyny za Wasze miłe komentarze, dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz cudowne rzeczy. Nawet te zrobione z resztek wyglądają tak jakbyś do ich zrobienia posiadała całą kolekcję papierów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana! A ja jestem dumna, że kapelusz trafił do mnie :) patrzę na niego i myślę o Tobie za każdym razem kiedy mój wzrok nanim spoczywa... Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne prace! Zainspirowałam się teczką z kieszonkami. Lubię tu zaglądać, bo Twoje prace są bardzo ciekawe i przemyślane. Tak trzymaj, baw się swoją twórczością, realizuj najbardziej szalone pomysły, twórz i inspiruj nas 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace :) Albumami się zachwycam niezmiennie. Jurnala pewnego przyznaję się zawczasu, by nie było..mam zamiar zgapić ;)
    Życzę w tym Nowym Roku:
    Siły do codziennych obowiązków,
    Zapału do tworzenia kolejnych cudnych rzeczy(bym mogła podziwiać)
    i Zdrowia, żeby wszystko to i inne niespodzianki ogarnąć bez problemu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(