,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 5 stycznia 2022

Myśli pozytywne 2022 (styczeń) ......

 Przez dwanaście miesięcy będę wrzucać posty dotyczące wymianki (zabawa na Grupie fejsbukowej ,,Scraperki Bąbelki,,).Mimo trudnej sytuacji zapisałam się na początku grudnia na wymiankę ,,Myśli Pozytywnych,,. To był impuls. Od razu zabrałam się do pracy (cztery noce na to poświęciłam) by wysłać przesyłkę jeszcze w grudniu, udało mi się.

Dzisiaj dotarła śliczna komódka od Kasi. W szufladzie koperty z myślami pozytywnymi na każdy miesiąc.


Ja przygotowałam malutki album na kółkach.

Tutaj w trakcie pracy i przed wysłaniem ...






Przy okazji pokażę pudełko na kartkę. Niby nic ciekawego :) Pudełka robię sama od dawna. Lubię obliczać, mierzyć, ciąć, giąć i kleić więc obejrzenie ,,lajwa,, który prowadziła Edyta Marczyk (Grupa ,,Scraperki Bąbelki,,) teoretycznie mogło być stratą czasu. A właśnie, że nie :) Znowu sporo przydatnych wiadomości. A najistotniejsza dla mnie to przyklejenie okienka (teraz nie będzie mi ta czynność ,,solą w oku,,).




Zrobiłam jeden błąd, odmierzałam w centymetrach więc są malutkie obsuwy (cale lepiej dla mnie widoczne, wolę zdecydowanie odmierzanie w calach).

A jutro wolne ... miłego świętowania ;)

(zdjęcie STĄD)


6 komentarzy:

  1. Taki albumik pełen pozytywnych myśli jest super. A pudełeczka robisz wspaniałe, Danusiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny maluch na kółkach :) wszelkiego dobra w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace obie. Ale po cichutku "powiem", że te dziecięce różowości mnie bardziej zachwyciły- brak mi kolorów przy tej zimowej ponurości za oknem. Ale pozytywnie myślę i cieszę się, że do wiosny już bliżej😉 ciekawa jestem tych pozytywnych myśli umieszczonych w albumiku. Będę zaglądać, pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Super maluch! ja kiedys próbowałam uruchomić cos w rodzaju pozytywnika, ale to jeszcze nie był ten czas, kiedy wiedziałam, jak mogło to wyglądać.....Dobrze, że nie widziałam tego wyzwania, bo pewnie i u mnie powstałby impuls...hahahhaBuziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Albumik mini, ale za to maksi ładny. :) Ja w tym roku nie biorę udziału w żadnych wyzwaniach, akcjach i temu podobnych. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny album z pozytywnymi myślami. Też by mi się taki przydał.Rano człowiek wstanie przeczyta pozytywną myśl i jest w skowronkach. Pudełko z kartką też piękne. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(