,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 22 lutego 2022

Gorset (MDC) ......

 Dzisiaj tylko jedna karta. Ciężko idzie robota jak się jest wkurzonym człekiem :) A to wszystko przez przesyłki, które ,,dotarły,, ale ani w paczkomacie ani w skrzynce ich nie było. Reklamować? Przykro mi ale nie potrafię rozmawiać z Botem ... po prostu się nie rozumiemy :) Postawiłam na cierpliwość, okazało się, że przesyłki dotarły ale na pocztę (paczkomat i poczta na ,,p,, ... jest jednak różnica). Szkoda by było gdyby zaginęły albo do Chin wróciły. Wczoraj wykrojniki odebrałam, tylko jeden przetestowałam. Na każdy wykrojnik (no prawie na każdy) mam plan, teraz tylko realizować :)

Jedna karta z gorsetem. Króciutka spódniczka z kwiatków. Mały bloczek tych papierów już kilka lat u mnie leży (kiedyś się zakochałam w tych papierach ... szukać Piątek Trzynastego ale podobno już wycofane).





Nie lubię wykrojników, które mają mnóstwo zawijasków, dziurek, dziureczek ..... ten wycina w skali od 1 do 10 na 8 więc w miarę dobrze wycina jak na swoją cenę (niecałe 5zł) :)


A to ,,zaginione,, i ,,odnalezione,, ......




Tak na marginesie, ciekawa dzisiaj data bo to palindrom i ambigram, można ją przeczytać od prawej do lewej, lewej do prawej i do góry nogami ...

22022022

 Miłego dnia całego z samymi przyjemnymi chwilami ... data wszak magiczna :)


3 komentarze:

  1. Kolejna piękna i ciekawa kartka, Danusiu. Dobrze, że wykrojniki się odnalazły na poczcie, jestem ciekawa co z nich powstanie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna karta z gorsetem Danusiu. Super, że znalazły się wykrojniki. Ciekawe wzory - klisza filmowa naj:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz nowy zapasik wykrojników, ciekawa jestem następnych prac. Ta z gorsetem jrst fajna. Papiery pamiętam :-)
    Miłej końcówki tygodnia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(