,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 20 lutego 2022

Memory Dex Cards (zabawy ciąg dalszy) .....

 Pamiętam jak na pewnym forum pewna pani napisała mi ,,jesteś monotematyczna,, (miałam wtedy okres ,,obrazkowy,, ale każdy kolejny obrazek różnił się od poprzedniego). Teraz mam okres ,,memorowy,, i nie sądzę, że monotematyczna jestem bo każda karta inna. Zabawa wciągająca, do tego praktyczna bo wykorzystuję resztki papierów (nie gardząc nowymi papierami z Actiona), pozbywam się powoli drobiazgów, z którymi nie wiedziałam co robić itd. itp. Gdyby ktoś pytał jaki jest sens robienia czegoś co niepraktyczne, do przysłowiowej szuflady i niczemu nie służy to odpowiem ,,błędne myślenie,, ..... nawet, jak coś wydaje się bez sensu to prawdopodobnie ma jakiś sens :) Jak będę już ,,bardzo stara,, (a to nieuchronnie się zbliża ... w Walentynki stuknęły mi dwie szóstki) i nie będę mogła wycinać, kleić itd. to będę sobie oglądać moje Junk journale. zachwycać się ateciakami od Was, macać karty (MDC) wspominając stare, dobre czasy :) No i przeglądać mój blog-archiwum oczywiście :) 

Dobra, dość o mojej ,,starości,, ... jedziemy z kartami :) 



Pomysł z pieczęcią dobry ale ..... wykonanie do d**y. Jeżeli już użyłam wstążek to powinny być przyklejone pod czerwonym kółkiem. Odrywać? Zniszczy się. Czerwoną farbką zamaskuję. 



Poprawione ..... farba jeszcze nie wyschła. 


Podobno wszystko da się naprawić. Teraz jest dobrze ..... nauczka na przyszłość - ,,myśl, myśl, myśl zanim coś pierwszy raz będziesz robić :) 



No i testowanie wykrojników (Shopee) ... tak na marginesie - już są dużo droższe, zdążyłam na promocjach styczniowych skorzystać. 




Przy okazji coś ,,starego,, ... mój tagownik  pusty (w tym roku tagi bożonarodzeniowe zamiast kartek podarowałam). Tagi to ja ,,na siłę,, robiłam, nie bardzo mi ta forma leży ale od czasu do czasu czemu nie. No to jeden już zajął należne mu miejsce.



Mam jeszcze jeden ,,tagownik,,. Wycięłam tylko kółka by widzieć jaki tag w środku. Też je sobie kiedyś będę oglądać z przyjemnością :)




Jeszcze coś na zakładki muszę zmajstrować :)


Miłego tygodnia nowego .....


7 komentarzy:

  1. Danusiu, nie przejmuj się niemądrymi komentarzami, tylko rób to, co lubisz, bo świetnie Ci wychodzi.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Ależ ja się wcale nie przejmuję (z wiekiem do takich przytyków nabiera się dystansu), tak mi się tylko skojarzyło :)
      Buziaki.

      Usuń
  2. Tak trzymaj, to ma być przyjemność a nie obowiązek. Zwłaszcza, że super są Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, dziękuję :) Masz rację, teraz tylko przyjemność ......

      Usuń
  3. Super prace! :)
    Maskowanie pieczęci sprawiło, że zyskała ona na wyrazistości.
    Czasami jesteśmy monotematyczni (bywają takie czasy), ale skoro nam to nie przeszkadza, to inni powinni to tylko zaakceptować.
    Też robię sporo rzeczy do szuflady i też bywam monotematyczna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. O!!! I ja monotematyczna jestem Danusiu. Dobrze mi z tym:)
    Pamiętam, jak kiedyś z dumą pokazałam koleżance swoje wielkanocne kartki, a ona - nudzisz się w domu?
    Wtedy trochę zabolało. Dzisiaj już się nie przejmuję, choć słyszę to co jakiś czas:DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Tagowniki mnie pokonały... Brawo...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(