,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 25 lutego 2022

Kartka dla czterolatka .......

 Trzeba czymś zająć myśli i ręce ...... 

Lubię taką formę kartki. Kiedyś u Danfi zobaczyłam, spodobała mi się, spróbowałam ...  kartkę można w kwadracie lub prostokącie zrobić. Choć Danfi nazwała ją ,,schodkowy stojak,, mnie się ze sztalugą malarską kojarzy więc u mnie to ,,sztaluga,,.

Forma łatwa i przyjemna ... polecam.



Przy okazji wykrojniki przetestowałam (Shopee). Ładnie wycinają :)






5 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(