,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 17 lutego 2022

Z okazji Dnia Kota ........

 Sporo z nocki przybrałam ale skończyłam :) Karta i zakładka z okazji Dnia Kota zrobione (na Grupach kocia i zakładkowa zabawa). Oczywiście testowałam nowy wykrojnik (Shopee za przysłowiowe grosze) :) Pudełko powoli, ładnie się zapełnia.







Napis od daawna leży u mnie niewykorzystany (napisy ,,Tu czytam,, mam od Inki z Klonowej).




Przy okazji jeszcze jedna karta w kuchennym temacie :)



Te bloki kreatywne w Actionie kupione. Wiem, wiem, miałam już papierów nie kupować ale ...... nie mogłam się oprzeć tym kolorom :)




Trzymajcie się, nie musicie to dzisiaj lepiej z domu nie wychodźcie ... wieje, niebezpiecznie wieje :(


8 komentarzy:

  1. Ale cudeńka Danusiu:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, koci komplet jest cudny. Mam tylko nadzieję, że kiciuś nie zapoluje na ptaszka:) A kuchenna karta bardzo energetyczna, sztućce wyglądają jak z metalu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wszystko zrobiłaś,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowe te karty- nie mogę się napatrzeć! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace, kocia zakładka urocza.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  6. Action to mój ulubiony sklep i ceny są ... zachęcające, trudno się oprzeć:)
    Twoje pudełeczko Danusiu rzeczywiście szybko się zapełnia, wkrótce pewnie będziesz robić kolejne. Obie karty są śliczne, bardzo pomysłowe. Wykrojnik z kotem też fajny.
    Serdeczności Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykrojnik z kotem bardzo ładny.Od razu widać, że lubisz koty. Świetna kartka z kotem i kuchenna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(