,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 25 kwietnia 2022

,,Bizancjum party,, (Pocket letters) ......

  Czas na kolejny ,,pakiet,, ateciaków,, czyli Pocket letters. Kiedyś lubiłam robić ATC, nawet się wymieniałam z Dziewczynami ale przestałam w pewnym momencie się w to bawić. Dlaczego ,,uczepiłam się,, tego tematu gdzie kartonik ma takie same wymiary jak ATC? Tym bardziej, że koszulka zawiera aż dziewięć kartoników? Po pierwsze - mogę wykorzystać papiery, których nie wiem jak użyć a szkoda by leżały, po drugie - kartoniki z porozcinanych dziewięciu kartoników tworzą całość, po trzecie - to fajna zabawa by ta całość miała jakiś sens :) Dzisiaj poszatkowany papier w zegary, wycięte sześciokąty z papierów actionowych i dużo złotego papieru (też actionowy). To ,,kapiące,, złoto z Bizancjum mi się skojarzyło dlatego ,,Bizancjum party,, (tak na marginesie - nie lubię złota).










Nie wiem dlaczego niektóre komentarze na pocztę przychodzą ale na blog już ,,nie docierają,, (u mnie nie ma moderowania komentarzy). 

 

4 komentarze:

  1. Podoba mi się kolorystyka. Wyszły przeuroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała bizantyjska seria, Danusiu. Co do komentarzy, to bloger co jakiś czas "świruje", może to jest własnie ten czas:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pocket Danusiu :) Pozdrawiam blogowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(