,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 24 kwietnia 2022

Kolczyki ....


Wczoraj na Grupie ScrapLeidis Ela (Magic Place) pokazała jak zrobić ,,szybkie i łatwe,, kolczyki. Spróbowałam. No cóż, przerwa od robienia biżuterii duża, brak odpowiednich koralików, te, których użyłam zbyt małe i nierówne. To była tylko próba czy ,,dam radę,,. W ostatnim okrążeniu ,,spartaczyłam,, ale tak ogólnie to aż tak źle nie wyglądają. Gdyby ktoś chciał spróbować to TUTAJ jest tutorial ale obcojęzyczny. W filmie na końcu posta tutorial jak te kolczyki wykończyć (dla mnie czarna magia). Szukałam schematu (powodem ostatni rząd) ale nie udało mi się znaleźć. Gdybym użyła takich materiałów (tłumaczenie z francuskiego) - Swarovski bikon 4mm, koraliki z nasionami 11/0, ogrody skalne 15/0, przezroczyste filo 18 mm - to może robota inaczej by się potoczyła a efekt byłby inny. Dla mnie to tylko zabawa ale wykonanie nie powinno być nijakie/byle jakie :)



Tutaj dla porównania kolczyki daaawno temu robione (już nie powtórzę, nie pamiętam co i jak). Biżuterii raczej nie noszę ale z przyjemnością robiłam/robię bo ..... bo to uspokaja :) Spróbuję jeszcze raz się za te kolczyki zabrać ale jak znajdę w pozostałościach po warsztatach sprzed kilku lat wstecz (UTW) 32 odpowiednio duże koraliki. Oj, zostało mi tego trochę ... na zdjęciu gdzieś 1/3 koralikowych skarbów.

 










2 komentarze:

  1. Śliczne kolczyki Danusiu. Urok rękodzieła tkwi w tym, że nie wszystko jest równe i idealne, to nie produkcja masowa, a coś niepowtarzalnego. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolczyki, Danusiu, uwielbiam taką ręcznie robioną biżuterię.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(