,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 24 kwietnia 2022

Pocket letters (kreatywna korespondencja) .....

 Ciekawe czy na jednym ,,pakiecie,, się skończy czy pociągnę temat dalej :) Na dobry początek ,,Świat Wróżek,, ..... . Wymiary kart jak w ATC bo to takie ATC x 9 (czyli 2,5x3,5 cala) w koszulce kolekcjonerskiej umieszczone. Oprócz kart w koszulce umieszcza się list i trochę przydasi (mieszczących się w kieszonce) np. wstążki, cekiny, mały wykrojnik itd. itp. Można też umieścić torebkę dobrej herbaty i ..... co się tam zmieści. Oczywiście jeżeli z kimś się wymieniamy. TUTAJ można o ,,Pocket letters,, przeczytać.







Koszulki kolekcjonerskie można u nas kupić, ja w Shopee zamówiłam. Świetnie sprawdzają się do przechowywania ATC.

Dwa tygodnie zastoju a teraz nie wiem za co się zabrać bo i Memory Dex Cards, i Inchies (Calineczki) i Twinchies i ATC mnie pociągają (małe formy dobre na wykorzystanie resztek i ścinków wszelakich). Wczoraj ,,doszła,, jeszcze biżuteria (sporo koralików po warsztatach mi zostało). Za co więc? Za to na co akurat ma się ochotę ... i to będzie dobre rozwiązanie :) Oczywiście w międzyczasie powstanie nowy Junk journal (zryw miałam więc zaczęłam).



(zdjęcie STĄD)

Twórzmy więc rzeczy przyjemne, radosne, ładne. Takie jakie lubimy robić :)

2 komentarze:

  1. Danusiu, świetna forma, myślę, że w takich małych formach jesteś mistrzynią.
    Bardzo trafna myśl Renoira.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(