,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 21 kwietnia 2022

Zastój .....

 Prawie dwa tygodnie bez linijki, nożyczek, kleju i tego co potrzebne do zrobienia jakiejkolwiek najprostszej pracy czyli zastój. Dzień bez zrobienia czegokolwiek np. prostej kartki to dzień stracony ...... no to u mnie aż tyle ,,dni straconych,, :) Pomysły na nowe projekty są ale ..... to duże projekty a ja teraz w drobnicy siedzę.

Karty (MDC) będą ale chwilowo nie mam na nie konkretnego pomysłu (zaczęte, wycięte czekają na cd.). Dalej wykorzystuję to co mam na stanie (a jest tego jeszcze sporo). Na robienie kartek ochota jeszcze nie wróciła. Zabrałam się za to co u nas nie jest tak popularne jak ATC, zabrałam się za Pocket letters (kreatywna korespondencja) :) Na razie pocięłam papiery i włożyłam w specjalne koszulki (kupiłam w Shopee, wyszło dużo taniej niż u nas). Na razie czekają jak części do kart ......


Z papierów actionowych (bloczki 15x15, niska gramatura) zrobiłam kilka torebek. Można użyć na drobny prezent, moje wkleiłam do Junk journala. Jak widać, wykorzystuję do kart (MDC) różne resztki papierów scrapowych, ciekawych opakowań itp.




A to ćwieki ozdobne kupione w sklepie ,,od 90gr wzwyż,, ..... chyba czas je wykorzystać.


No to teraz tylko zabrać się do roboty ale te dwa tygodnie zastoju mnie trochę rozleniwiły ..... :)



6 komentarzy:

  1. Takie bazy to za chwilę będą jak znalazł:-D czasem przestój nie jest taki zły- wraca się z gorącą głowa i zapałem, czego Ci, Danusiu, życzę!Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapasy są, to coś nowego powstanie, ciekawa jestem, co... :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, zaciekawiły mnie pocket letters, fajna idea. A zastój czasem bywa potzrebny, żeby potem rzucić się w tworzenie z pełną parą.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby zastój, a tyle się dzieje:))) Mnie również zainteresował pocket letters.
    Uściski Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy przeczytałam: "zastój" to pomyślałam, że niemożliwe, by u Ciebie był jakiś zastój, a jednak... Widzę, że nie taki do końca ten zastój , bo jednak się dzieje ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to już po zastoju :) działaj działaj , bo zardzewiejesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(