,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 8 kwietnia 2022

Wielkanocne koszyczki .....

Gdzieś mi kilka dni wstecz mignął filmik z tutorialem ,,jak zrobić proste koszyki na słodkości,,. Na szybko obejrzałam ale ... nie zapisałam (zapomniałam też, że to Kinga Gruszczyńska pokazała co i jak). Koszyczki robiłam ,,z pamięci,, dlatego trochę się różnią od tych z filmiku. ,,Błędy popełnione,, nie są aż tak złe :) 





Szukając w internecie filmu Kingi natknęłam się na kilka innych gdzie koszyczki różnią się między sobą sposobem sklejenia kwadratów czy uchwytem (szerokość czy sposób przyklejenia.

Przy okazji pokażę moją skorupę jajka, która każdego roku stoi na stole. W środku albo bergenia albo rzeżucha. Z synem robiliśmy daaawno temu papierowe jaja (balon, paski papieru i Wikol) ..... kilka ich wtedy powstało. Jedno zostało przecięte tak jak na zdjęciu widać.




Do koszyczków zmieści się jeszcze kilka drobnych słodkości + mała koperta z banknotem :)






Przyjemnego weekendu całego :)








9 komentarzy:

  1. Koszyczki sa śliczne, pomysłowe opakowanie na małe wielkanocne słodkości :)Danusiu, ale Twoja "skorupa" jest genialna, jak to zrobiłaś :)?- papier z wikolem oklejony na baloniku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Aga, mój syn kiedyś mi zrobił jajo (balon oklejony paskami papieru warstwa po warstwie ... oczywiście użył Wikolu) a potem nierówno ,,przepołowił,, jajo. Potem serwetka naklejona, spękania itd. Bardzo lubię moją skorupę. W środek wkładam słoik z kwiatami ....

      Usuń
  2. Bardzo ładnie się te koszyczki prezentują, Danusiu. A ozdobna skorupa - rewelacja!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczki są świetne, śliczne i praktyczne:) A skorupka wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczki na słodkości rewelacyjne. Skorupka bardzo ładna. Masz zdolnego syna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe i śliczne koszyczki, a przy tym bardzo proste w wykonaniu. :)
    Skorupka jest super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, też je gdzieś widziałam. Nie masz racji to nie są koszyki z błędem, to są pomysłowe koszyki, Twoje, jedyne. Tylko się inspirowałaś, a nie "odgapiałas" :-)))
    Nie robimy sobie prezentów na święta, ale takie koszyki... może :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Basiu, u nas też nie robimy sobie żadnych prezentów, wyjątkiem są wnuczki - trochę słodkości świątecznych w koszyczkach :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(