,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 8 kwietnia 2022

Kalendarz adwentowy 2022 (Kwiecień) .......

  Zabawa u Splocika :) Dzisiaj Kwiecień i dwie karty z motywami i numerkami. Szybko nadrobiłam poprzednie miesiące, jestem na bieżąco :)


      Mikołaj (6)              Stroik ze świeczką (15)






Dwie razem dla Splocika. Karty przechowuję w odpowiednim pudełku i w nim będę pokazywać to co już zrobione.



(TUTAJ zasady zabawy)

Dzisiaj jeszcze pokażę wielkanocne koszyczki .....


5 komentarzy:

  1. Jesteś jak petarda, tak szybko nadrobiłaś i wyszłaś na prostą. :)
    Wolny strzelec został gdzieś z tyłu. :)))
    Ślicznie skomponowałaś karty z motywami kwietniowymi. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na widok Twoich kart buzia się uśmiecha, są jedyne w swoim rodzaju.
    miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, cofnęłam się kilka postów - piękne prace! Podziwiam - pięknie tworzysz.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolejne karty z motywami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(