,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 6 kwietnia 2022

Kalendarz adwentowy 2022 (Marzec) .....

 Zabawa u Splocika, ja jako ,,wolny strzelec,, :) Dzisiaj Marzec i trzy karty z motywami i numerkami.


Rękawiczki dwie (11)     Pączek (16)    Osiołek (21)




 


Miałam mały kłopot z rękawiczkami i pączkiem. Mam w zasobach rękawiczki z tamtego roku ale takie same użyłam w kalendarzu adwentowym 2021dlatego odpadły. Musiałam kombinować. Co do pączka to przypomniało mi się, że dostałam kiedyś wypychanki od Tereski więc je użyłam. Runęło mi trochę moje wyobrażenie o spójności całości mając motywy ,,nie z tej samej rodziny,, ale ... myślę, że to nie ma znaczenia. Za to tył każdej karty taki sam czyli koperta na ... jeszcze nie wiem na co konkretnie. Do końca roku trochę czasu na myślenie zostało :)



(TUTAJ zasady)

Jeszcze zdjęcie zbiorcze dla Splocika ...


I zdjęcia kart z poprzednich miesięcy ...



Na biurku zaczęty kwiecień i zajawka tego co koniecznie trzeba mi zrobić (nie lubię słowa ,,muszę,,) :)



5 komentarzy:

  1. I znów wyczarowałaś śliczne karty. :)
    Oczy osiołka potrafią zauroczyć. :)
    To już chyba nie jesteś wolnym strzelcem, ale wchodzisz na poziom regularnej Uczestniczki zabawy. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne motywy na kalendarz, bedzie ciekawy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. I kolejne super karty, Danusiu. Osiołek najlepszy:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karty są świetne, nie pomyślałabym, by je użyć do kalendarza
    Ty już kolejne zrobiłaś i fajnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na karty do kalendarza, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(