,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Myśli pozytywne 2022 (kwiecień) .....

  Lepiej później niż wcale ..... znowu z opóźnieniem pokazuję choć już pierwszego kwietnia zmieniłam marcową na kwietniową. Przypomnę, że to wymianka ,,Myśli Pozytywnych 2022,, na Grupie ScrapLejdis (przed zmianą nazwy Scraperki Bąbelki).

Komódka, którą przysłała mi Kasia .....



To moja myśl pozytywna dla Kasi na kwiecień ...


Przyjemnego poniedziałku :)



2 komentarze:

  1. Bardzo trafne i prawdziwe myśli, Danusiu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pozytywne myśli i pięknie oprawione. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(