,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 2 kwietnia 2022

Wianek wiosenny .....

 Kiedyś uwielbiałam wianki robić ... ostatni trzy lata wstecz powstał. Wszystkie poszły w świat, oczywiście oprócz tego, który u mnie od wiosny do BN na ścianie wisiał. Czas na nowy, świeży. Ten na szybko zrobiony z tego co mi z poprzednich lat zostało czyli oponka, wybrakowane ptaszki, gniazdko, jajeczka. Kwiatki zrobiłam (też na szybko czyli się nie wysiliłam). Moje wianki z dartego materiału. Ktoś mi kiedyś zarzucił, że to nie recykling bo część elementów kupiona. Bez przesady, ptaszków, gniazdek czy jajeczek robić nie będę jeżeli mogę dostać za przysłowiowe grosze. 

Mocno odstaje od tych co wcześniej robiłam. Kiedyś zrobię nowy, będzie ,,pożądniejszy,, (błąd celowo użyty) z niewybrakowanych materiałów. Na razie ten zawiśnie (jak znam siebie to zostanie na dużo dłużej).







Oczywiście na Pintereście mam tablicę z wiankami (to większa część z mojego dorobku wiankowego).



Myśli Pozytywne jutro .....


Przyjemnego, cieplejszego weekendu :)


4 komentarze:

  1. Danusiu, bardzo dekoracyjny wianek i całkiem "pożadnie" wygląda, nic tu wybrakowanego nie widać.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Małgosiu, to stare ptaszorki, musiałam im piórka w niektórych miejscach podoklejać by jakotako wyglądały :)
      Uściski

      Usuń
  2. Ha, ha , świetny, niepowtarzalny, a ptaszki wymiataja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ! Ty cuda tworzysz i zawsze są to cuda niekonwencjonalne, unikatowe, świeże , inne niż wszystkie. Jestem fanką Twojej twórczości !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(