,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 3 maja 2022

Myśli pozytywne 2022 (maj) .....

 Dzisiaj zmieniłam myśl kwietniową na majową (znowu z opóźnieniem). Przypomnę, że to wymianka ,,Myśli Pozytywnych 2022,, na Grupie  ScrapLejdis (Fb).

Komódka, którą przysłała mi Kasia i myśl pozytywna na maj .....


A to moja myśl pozytywna dla Kasi ......


W mojej obecnej sytuacji nie ma znaczenia, którą nogą wstanę bo i tak nie będzie widoku na ,,lepszy dzień,, ale z mojej myśli ,,na bank,, jutro skorzystam czyli bez względu na samopoczucie wyjdę z domu by ,,się odstresować,, :) 



2 komentarze:

  1. Danusiu, człowiek pewnie byłby o wiele szczęśliwszy, gdyby te wszystkie złote myśli potrafił wcielić w życie. Ale to nie jest takie proste.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, życzę Ci jak najwięcej pozytywnych chwil- żeby ich było coraz więcej! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(